sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Capitolul 1 :)

Totul incepe azi :P
Ziua a inceput cu vizita lui Mike acasa la mine.Voia sa iesim in oras ca orice cuplu normal.Eu am acceptat bucuroasa.M-am imbracat si am iesit impreuna cu el pe usa.Prima noastra destinatie a fost parcul.Acolo,Mike ma lua in brate si ma saruta.Ma simteam ca in al noualea cer<3.Era grozav.
Acel sarut fu uimitor.Cand sa trecem strada spre o cafenea,ne intalnisem cu Miley,care se uita dusmanos la noi.Sunt sigura ca era geloasa.A trecut pe langa noi si a zis incet:
-Mike,vei fi al MEU!

Mike incepu' sa rada,deoarece stia ca asta nu se va intampla,dar eu ma simteam putin intimidata.Dupa ce intalnirea fu gata,eu plecasem acasa.Mike imi promise un cadou uimitor,nu aveam idee ce poate fi.
Asteptam ingandurata la ce imi putea aduce,o cutie cu bomboane?un buchet cu trandafiri?o felicitare?Puteau sa fie toate acestea.Sau nu.Peste cateva minute,se auzi un ciocanit la usa.Era Mike.Avea in brate un pisoias adorabil.Exact ce imi doream eu.Ce bine ma cunostea.Acel pisoi era adorabil.L-am strans in brate afectuos.

Intrebarea era acum cum sa il numim?Ne-am gandit cateva minute si am gasit!Numele era Mime :)Ma rog nu foarte interesant dar ne-a placut.
La sfarsitul zilei,Mike ma lua in brate si pleca.
A fost una dintre cele mai bune zile <3

5 comentarii: